Wednesday, March 30, 2011

Rahsia Keperibadian Di Sebalik Alamat e-mel Seseorang

Rahsia Keperibadian Di Sebalik Alamat e-mel Seseorang

Artikel di bawah cuba menyingkap tentang rahsia keperibadian seseorang melalui emel yang digunakannya. Mari kawan-kawan kita baca artikel ini untuk mengetahui sangkut pautnya rahsia keperibadian seseorang tersebut melalui alamat emel orang itu... Ini hanya untuk suka-suka sahaja... Jangan percaya sangat.

Nama Penuh
contoh : azrulsallehmdamin@yahoo.com
Ia menggambarkan bahawa dia seorang yang penuh tanggungjawab dan tidak suka berahsia. Dia juga boleh dipercayai dan jujur dalam setiap perbuatannya. Tapi ingat, jangan cuba hendak memperlekehkannya.

Nama Depan Dan Tengah
etc : azrulsalleh@yahoo.com
Tanpa nama bapanya ia menunjukkan bahawa dia seorang yang sangat menghargai dirinya sendiri dan sanggup ketepikan hal orang lain demi kepentingan sendiri. Selain itu dia juga berani untuk tampil di khalayak ramai dan mengeluarkan pendapat dengan lantang.

Nama Dan Tahun
etc : azrulsalleh2009@yahoo.com
Dia dikatakan seorang yang mempunyai ego yang tinggi. Pantang sesiapa yang cuba menentang pendapatnya. Selain itu dia juga tidak sukakan komitmen dalam jangka masa terdekat ini. Kewujudan tahun di akhir nama seolah olah memperlihatkan dia tidak luas pandangan. Pendek kata dia juga menunjukkan pegangan yang mudah berubah-ubah.

Nama Samaran
etc : sikacaklagihensem@yahoo.com
Hehehe... ramai yang suka buat email begini.. Dikatakan seorang yang gemar hidup dalam khalayan hingga kadangkala menyusahkan orang lain. Namun dia disukai ramai kerana sifat humor yang dimilikinya membuatkan oarang selesa berada di sisinya. Jika diasah dia boleh menjadi pemimpin dengan gaya yang tersendiri.

Nombor Dan Abjad
etc : klm567@yahoo.com
Ia menggambarkan seorang yang bersikap tertutup dan memerlukan masa yang agak lama sebelum mampu "membuka" dirinya kepada seseorang. Itupun jika kepercayaannya mampu diraih. Jika tidak ... kirim salam sahajalah..

Okay.. perhatikan alamat emel anda. Bagaimanakah dengan peribadi anda? Kenakah dengan perkara yang dinyatakan diatas. Sekali lagi saya ingatkan, jangan percaya bulat-bulat perkara ini. Anggap untuk suka-suka sahaja. :)