Thursday, February 24, 2011

Langkah demi Langkah Menggunakan cara Kamasutra untuk melakukan hubungan seks

Langkah demi Langkah Menggunakan cara Kamasutra untuk melakukan hubungan seks

Hai kepada teman-teman yang berkunjung ke Panglima-api.blogspot.com  ini, diucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga.

Baiklah,  kali ini tips untuk pasangan mereka yang da berkahwin mahu pun sudah lama berkahwin di paparkan sebagai rujukan untuk anda. AWAS, Bagi mereka yang belum berkahwin.

Renungan :

Di dalam Islam, pelaku perzinaan dibedakan menjadi dua, yaitu pezina muhshan dan ghayru muhshan. Pezina muhshan adalah pezina yang sudah memiliki pasangan sah (menikah). Sedangkan pezina ghayru muhshan adalah pelaku yang belum pernah menikah dan tidak memiliki pasangan sah.

Di bawah hukum Islam, perzinaan termasuk salah satu dosa besar. Dalam agama Islam, hubungan seksual oleh lelaki/perempuan yang telah menikah dengan lelaki/perempuan yang bukan suami/istri sahnya, termasuk perzinaan. Dalam Al-Quran, dikatakan bahwa semua orang Muslim percaya bahwa berzina adalah dosa besar dan dilarang oleh Allah.

Perempuan yang berzina dan lelaki yang berzina, hendaklah kamu sebat tiap-tiap seorang dari kedua-duanya 100 kali sebat, dan janganlah kamu dipengaruhi oleh perasaan belas kasihan terhadap keduanya dalam menjalankan hukum Agama Allah, jika benar kamu beriman kepada Allah dan hari Akhirat, dan hendaklah disaksikan hukuman siksa yang dikenakan kepada mereka itu oleh sekumpulan dari orang-orang yang beriman”. (Surah An- Nur ayat 2)

Wahai teman-teman sekalian, jauhilah diri anda dari berzina.

Semoga tips singkat untuk persetubuhan ini tidak disalah gunakan dan juga dapat membantu anda dalam mencapai klimaks yang paling tinggi.


Posisi Pertama dalam kamasutra : 
Sit Back,  Relaks adn Enjoy the....


Tips Menarik :

Pada saat anda melakukan seks diposisi ini bagi wanita, jangan lah anda berdiam diri, selamilah kenikmatan  yang diberikan oleh suami anda. Layani lah dengan seikhlas mungkin. Gerakkan tangan anda, bawakan tangan suami anda ke klitoris anda. Biarkan suami anda melaksanakan tugasnya seketika sedang anda cuba nikmati kesedapannya. Dijamin perkara itu akan membuatkan anda lebih nikmat dan terangsang.


Posisi kedua dinamakan : 
Plowing the Field



Tips menarik :

Pada saat anda melakukan sexs dalam posisi begini, Diwar-warkan berhadapan dengan cermin. Bila anda melihat dayungan serta reaksi wajah suami anda, Andai suami anda mencapai tahap klimaks ketika ini. Hulurkan bantuan tangan anda, capai ke testis suami anda melalui celah kangkang. Ini mungkin menambah kenikmatan dalam dayung mendayung. 


Posisi ketiga dinamakan :
 Hang Loose



Tips Menarik :

Pada saat anda melakukan seks dalam posisi begini dan ketika suami anda mendayung anda, jangan biarkan dia mendayung sahaja. Kata-kata anda ketika dalam persetubuhan akan membuatkan suami anda lebih terangsang. 

Nyatakan kepadanya sambil mendayung jangan lupa gunakan pergerakan tangannya untuk mengusap di bahagian  luar pleasure-zone, dan bila dayungan semakin laju. 

Pastikan tangan suami anda berada di bahgian plesure zone untuk menahan serta menolak kehadapan. Pastikan suara anda lebih kuat dari suami anda. Ini mungkin akan menambahkan kenikmatan ketika bersetubuh. Pernahkah anda melakukan aksi begini? Kalau belum, cuba lah try..ianya menarik...

Posisi keempat dinamakan :
Chair Lift



Untuk posisi yang ke empat ini, ianya lebih kurang sama dengan posisi yang ketiga. Cuma bedanya perempuan mendapat tahanan daripada kerusi. Jika tidak dapat sesuaikan diri dan keadaan dalam poisis ketiga. Anda boleh cuba untuk posisi keempat ini.

Tips Menarik :

Jika tempat sandaran kerusi ianda terlalu tinggi, cuba peralihkanya dengan menggunakan sofa ataupun kerusi yang lebih sesuai untuk anda. Bersamaan dengan posisi ketiga, suami anda lebih memainkan peranan di dalam posisi ini. Pastikan anda dapat mengalahkan suami anda. Jika kuatnya dayungan suami anda. Kuatkan lagi nafsu anda. Ianya pasti menambahkan kenikmatan 2 kali ganda...selamat mencuba...!!!


Posisi keLima dinamakan :
Wheel Barrel



Tips Menarik :

Ketika anda melakukan persetubuhan dalam posisi ini. Biarkan suami anda berkerja keras dan anda hanya menikmati dayungan suami anda. Jika klimaks suami anda berada tahap paling atas.  Gerakkan tangan sepantas mungkin untuk memegang bahagian punggung suami anda dan tolakkan ke atas dan tarik sekuat mungkin untuk anda menikmati kenikmatannya. Suami anda pasti sangat gembira jika anda pandai melayannya..


Posisi keenam dinamakan :
Half Gainer



Tips menarik :

Ketika persetubuhan anda berada dalam posisi begini, anda tidak digalakkan berdiam diri ketika zakar suami anda sedang bertugas. Gunakan suara anda, jika ingin lebih menarik letakkan vibrator di klitoris anda.dijamin anda akan mencapai kenikamatannya  seperti mana suami anda rasakan. Kalau tak de vibrator. Pakai jari pun boleh. Selamat mencuba...


Posisi ketujuh dinamakan :
Rock the Boat



Tips Menarik :

Ketika anda sedang melaku persetuban dalam keadaan sebegini, Jangan lepaskan peluang anda. Dayung sebagai mana anda didayung oleh suami anda. Pastikan dayungan itu kehadapan dan kebelakang. Minta tolong suami anda untuk melakukan dayungan tersebut. Ianya lebih menarik jika anda berkerjasama..:)


Posisi kelapan dinamakan : 
Bus Stop



Gaya kamasutra kali ini melihatkan si isteri akan merasa lebih menarik.Tapi posisi ini bukan sebarang posisi. Lihat sahaja gambar di atas, pastinya membuatkan si isteri lebih menarik. Kerana sebelum-sebelum ini, si suami sahaja yang berada di atas, kali ini anda berada dia atas, jangan lepaskan peluang anda untuk terus menakluki kawasan zakar lelaki. Teruskan henjutan anda untuk merasai kedalamannya.

Tips Menarik : 

Ketika anda berada di dalam posisi begini, Anda berkuasa penuh ketika ini. Ayuh! Puaskan suami anda dengan kehebatan dayungan anda. Pastinya kenikmatan itu dirasai bersama. Lakukan terus sampai kedua-duanya mencapai tahap kenikmatan yang tertinggi.


Posisi kesembilan dinamakan :
Slippery When Wet



Gaya seperti ini lebih digemari suami anda. Kenikmatannya akan lebih terasa oleh suami anda kerana posisi ini akan membuat klitoris akan berada dalam keadaan yang sangat sempit. Sempitkannya lagi, supaya suami anda akan merasakan kepuasannya. Gaya yang ditunjukkan pada gambar rajah diatas berkemungkinan berada di dalam bilik mandi. Terbaik...

Tips Menarik :

Ketika anda melakukan persetubuhan dalam posisi begini. Anda membelakangkan suami anda dengan mencondongkan sedikit badan anda. Pastikan kepala anda dan posisi punggung anda dalam keadaan selari atau lurus. Pastikan suami anda berada dalam keadaan tegak ketika memasukkan zakar ke klitoris anda sambil memegang pinggul anda sehingga suami anda boleh mengerakkankan kehadapan dan kebelakang untuk menikmati  kenikmatannya. Cubalah posisi ini jika benar anda sayangkan suami anda. Senang nak mandikan terus...

Tips Tambahan :

Ketika suami anda mendayung, anda juga boleh menggentel klitoris atau pun memegang testis suami anda untuk menikmati kenikmatan tambahan seks bergaya ini. Lawan keghairan suami anda....


Posisi kesepuluh dinamakan :
See Me, Touch Me.



Andai suami anda berada dalam keadaan stress, Ajak lah suami anda untuk bermain dalam posisi ke sepuluh ini.

Tips Menarik : 

Pada saat anda melakukan seks dalam keadaan posisi begini. Biarkan suami anda menjelajahi tubuh anda dengan puas dan berkatalah kepadanya untuk memegang keseluruhan badan anda. Dengan posisi yang di war-warkan. Pasti stress yang dialami oleh suami anda akan hilang. Layanilah suami anda ketika itu. Pasti suami anda akan selami sedalamnya ketika ia berada berhadapan buah dada anda.

Tips Tambahan :

Anda juga mungkin boleh menggentel klitoris anda atau menyuruh suammi anda untuk terus menggentel klitoris anda suapaya ianya menambahkan keenakan berasmara ketika itu.


Posisi kesebelas dinamakan :
Plesure Pick-Me-Up



Posisi kali ini agak sedikit merbahaya, jika tidak yakin dengan kemampuan anda, jangan lakukannya.

Tips Menarik :

Tidak ada apa yang dapat disampaikan dalam posisi ini, Cuma anda harus tingkat nafsu anda dan yakin akan suami anda. Pasti anda dapat merasakan kepuasannya. Yang menariknya disini, anda laksanakan tugas anda menggunakan mulut anda. Rayapkan lah ke seluruh leher suami anda. Jika suami anda sudah mencapai klimaksnya, berikanlah ciuman dimulut yang paling istimewa, pasti anda merasakan kehangatan dan kesayangan dari suami anda kali ini.


Posisi keduabelas dinamakan :
Scissor Lock



Gaya seperti ini sering kali digunakan oleh keseluruh pasangan, kerana ianya mudah untuk melakukannya. Dan pasti ini adalah posisi yang pertama untuk melakukan persetubuhan. “mungkin” Tapi posisi ini bukan sembarang gunting ok...

Tips Menarik  :

Pada saat anda melakukan persetubuhan diposisi ini, Anda anda tidak digalakan begitu pasif, pegang tangan suami anda seperti gambar kemudian kepitkan kaki anda dibelakang suami anda sambil ikut dayungannya. Pasti kedua-duanya akan teruja.


Posisi ketigabelas dinamakan :
Randy Raft



Posisi ini berkemungkinan besar jarang dilakukan oleh anda ataupun pasangan suami isteri yang lain. Mungkin juga ianya berada di dalam kolam mandi. Dan anda juga boleh melakukanya di atas meja yang sama tinggi untuk memudahkan suami anda mejalankan tugas.  

Tips Menarik :

Pada saat anda meniarap  di rakit pelampung, pastikan perut anda dekat posisi paling ujung di rakit pelampung, untuk lebih jelas lihat gambar rajah di atas, kemudian suami harus memegangn paha anda sambil memasukkan zakarnya sambil menarik anda sedikit demi sedikit. Yang pastinya suami pasti tahu caranya selepas pergerakkan tadi. 

Kenapa anda harus suka dengan gaya ini? 

Kerana anda tidak dapat melihat wajah suami dan anda tidak tahu bagaimana suami anda lakukan hayunan dan henjutan. Maka ianya dikata kejutan untuk anda, Pasti menarik.


Posisi keempat belas dinamakan :
The Lustry Lean



Posisi ini pasti dapat melegakan keadaan suami anda yang mungkin dalam keadaan tetekan ataupun marah. Untuk meredakannya gunakan posisi ini. Pasti suami anda sangat berpuas hati kerana dayungannya akan berubah lebih menarik diatas kesempitan klitoris anda.

Tips Menarik :

Ketika anda mahu melakukan persetubuhan ini, Sandarkan badan anda  di dada suami anda yang tercinta sambil membimbing tangan suami anda pegang ke pinggang atau ke punggung anda, kemudian biarkan suami anda masukkan zakar untuk persetubuhan berirama, pasti anda lebih merasakan kenikmatanya untuk aksi sebegini

Tip tambahan : 

Jika suami anda mulai bosan, cuba ubahkan posisi anda dengan membongkokkan badan anda terus ke dada anda.dijamin anda akan mencapai klimaks tahap yang tertinggi.


Selingan Untuk Anda :


Terlanjur Zina Ingin Taubat, Bagaimana ?

Persoalan:
 
Ada pemuda-pemudi melakukan zina beberapa waktu yang lalu. Keduanya ingin bertaubat. Pertanyaan:

Bagaimana taubatnya? Haruskah keduanya menikah? Bagaimana kalau orang tua wanita tetap tidak setuju? Bagaimana nanti status anak keduanya?

Jawapan :

CARA TAUBATNYA

Keduanya bertaubat kepada Allah dengan taubat nasuha yaitu dengan memenuhi tiga syarat taubat yang disebutkan oleh para ulama. Tiga syarat ini disimpulkan oleh para ulama dari Al-Qur’an dan As-Sunnah.

Pertama, Keduanya harus menyesali perbuatan tersebut. Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda (yang artinya): “Sesungguhnya penyesalan itu adalah taubat.” [1]

Karena itu hendaklah keduanya menyesali apa yang telah mereka lakukan.

Kedua, melepaskan diri dan menjauhkan diri sejauh-jauhnya dari perbuatan yang seperti itu. Tidak lagi mengulangi maupun mendekati apa-apa yang akan menyeret dan mengantar kepada perzinaan, seperti pergaulan bebas dengan wanita (pacaran), berbincang-bincang secara bebas dengan wanita yang bukan mahram, bercengkerama, ikhtilath/ bercampurbaur. Semuanya adalah perkara yang diharamkan syariat untuk menutupi pintu perzinaan. Hendaknya keduanya menjauhkan diri dari itu semua.

Ketiga, kemudian keduanya ber-’azam/ bertekad kuat untuk tidak mengulangi kembali perbuatannya tersebut. Juga beristighfar kepada Allah, memohon ampunan-Nya. Dalam hal ini ada hadits Abu Bakr Ash-Shiddiq tentang disyariatkannya seseorang yang telah melakukan perbuatan maksiat untuk shalat dua rakaat lalu memohon ampunan kepada Allah.

No comments:

Post a Comment