Thursday, February 24, 2011

Hummer

ada satu mlm tuhh...si anak td tak dapat tdor.....gelek sana tak dpat tdo,glek sini tak juga dapat....dia pon kuar pgi tandas kot2 mahu berak.....kbtolan gak bilik bapak dia sblah je..dapat lalu bla si anak mahu pgi tandas...tiba2 si anak terdengar bunyi plik......dia pikir mak dia kna dera....apa lagi si anak,dah tlanjur tengok cerita power rangers,mahu jadi superhero lah tu...slepas si anak msuk ke dalam bilik bapak dia...si anak ternampak bapak dia sdang tuut mak dia......apalagi si bapak.....tersedu2 mahu mampos...terlintas satu idea di otak si bapak td......di cakap dengan si anak camni "nak,jangan bagitau dngan orng lain tau...mak cik ker,kwan ker,cikgu pun jangan...kalau tak cakap dngan orang,nanti awak akan dapat adik bru"apa lagi si anak td...telompat2 gembira...lagi lah tak dapat tido sbab excted sangat mahu adik bru....sminggu lpas tuh,si ibu termuntah2 di jamban...panik lah si bapak takut bini mampos...si bapak pun memangil sik anak suruh telefon ambulans...cari punya cari tak dapat...lalu si bapak pun kuar mahu start hummer dia...dengan jantung yang lemah si bapak tekejut....si bapak td ternampak anak dia sdang tuut kereta hummer si bapak td..."awak buat apa tu"tanya si bapa...lalu si anak mnjawab dngan slambanya..."saya buat mcm bapak buat dulu...kalau bapak buat dngan mak...saya dapat adik bru...kalau saya buat dengan hummer bapak...nanti bapak dapat hummer baru..."................................dapat ke