Tuesday, December 27, 2011

Cara cara Melakukan Hubungan Seks



Ini adalah naluri untuk berkembang biak dengan orang-orang yang kita cintai. Dan naluri itu telah menambah penduduk dunia kepada lebih daripada enam bilion orang. Ini bermakna hubungan seks tidak sukar. Tetapi jika anda memerlukan panduan tentang bagaimana dua insan “digabungkan,” maka berikut adalah beberapa langkah tentang cara hubungan seks.
Nuffnang Ads
Langkah 1- Cari Pasangan
Cari rakan yang bersedia dan bersih. Idealnya, anda dan pasangan serius dalam hubungan monogami. Seks rambang menyeronokkan, tetapi boleh menyebabkan membawa jangkitan penyakit kelamin yang padah dan mengancam hidup dan kehamilan yang tidak diingini.
Langkah 2- Komunikasi
Komunikasi tentang keinginan hubungan seksual dengan pasangan anda. Mencari tahu sejarah seksual mereka, dan membincangkan jika anda cukup matang dan siap secara emosional untuk berhubungan seks. Jika anda takut mengatakan “Aku cinta pada mu” kepada orang, anda tidak sedia untuk berhubungan seks.
Langkah 3- Rancang Kehamilan
Pembelian kawalan kelahiran dan alat pencegahan penyakit kelamin. Perempuan boleh memilih pelbagai kaedah pencegahan kehamilan, sedangkan laki-laki harus membeli kondom.
Langkah 4- Cari Tepat Sesuai
Cari saat yang tepat. Melakukan seks sering merupakan peristiwa spontan, dan perlu terlalu banyak perancangan kerana ia boleh merosakkan suasana. Namun, anda ingin memastikan anda berada dalam persekitaran yang aman di mana tidak ada seorang pun akan menceroboh persekitaran anda.
Langkah 5- Bercumbuan
Perlahan-lahan menanggalkan pakaian dan mulai pemanasan. Permulaannya adalah mencium dan menyentuh yang berlaku sebelum melakukan hubungan seks. Laki-laki selalunya ingin terus melakukan seks, tetapi wanita memerlukan sedikit pemanasan. Lelaki umpama ketuhar dan wanita umpama periuk – mereka mengambil masa yang berbeza untuk mendapatkan mencapai “suhu” yang sama.
Langkah 6-
Baring di tempat tidur. Lelaki boleh berada di atas tubuh perempuan, di antara kedua kakinya perempuan yang terbuka, dan alat kelamin mereka selari. Ini disebut posisi “mubaligh”, dan ini adalah salah satu daripada banyak posisi yang berbeza untuk hubungan seks.
Langkah 7- Baring
Masukkan zakar yang keras ke dalam faraj. Jika vagina kering dan sukar untuk menyisip masuk, gunakan beberapa titis cecair pelincir.
Langkah 8- Berdayung
Dengan berirama, gerakan bersamaan dengan punggung, dengan hati-hati dan bergerak perlahan-lahan zakar masuk dan keluar daripada faraj. Mungkin diperlukan beberapa minit (atau bulan) untuk mendapatkan irama bersama.
Langkah 9- Syahwat
Apabila dekat klimaks atau syahwat, irama akan meningkat, tubuh akan panas dan jeritan kepuasan. Selepas klimaks, laki-laki akan memancut sperma ke dalam kondom atau vagina, dan zakar akan mengempis.
Langkah 10s- Penyudahan
Laki-laki akan penat. Peluk satu sama lain, lafaskanlah kata-kata cinta dan menikmatilah saat-saat selepas syahwat.