Thursday, February 24, 2011

Shebeshar Lengan

tatkala muncullah seorang lelaki ni kat seorang doktor pakar lelaki...
"doktor, boleh tak shaya tau kenapa shaya chakap machamni?"
lepas diagnosis doktor pon ckp
"punca nya kamu cakap macam ni sbb kote kamu besar sgt ni...sebesar lengan, jadi dia efek kamu punya percakapan jadi ala2 shila majid nih"
pasien pon tanyer
"apa bole shaya lakukan doktor? shusah la macam ni, ramai chakap mereka tak paham sgt apa shaya katakan kadang2 tu'
doktor pon bg penyelesaian
"saya boleh bedah kamu dan buangkan benda tu supaya percakapan kamu tak terefek lagi, tapi kamu masih boleh main, kencing dll"

si lelaki ini pon setuju dan dia dibedah, seminggu selepas tu, dia dtg balik...
"doktor, saya punye pecakapan da ok, suma ok, tapi kan doktor, isteri saya, dia kata dia tak puas la doktor, dia nak saiz saya yang dulu tu balik. boleh ke doktor?
doktor tu pon jawab...
"shaya rhasya tu shusyah shikit"