Wednesday, July 10, 2013

Ngeri! Bapa Belasah Anak Kecil Bertalu-Talu (Panas!)



Ngeri! Bapa Belasah Anak Kecil Bertalu-Talu (Panas!) | Belum reda lagi dengan isu amah yang mendera seorang bayi dengan cara melambung, kita tersebar pula sebuah video yang memaparkan aksi ngeri. Aksi ngeri ini bukanlah melibatkan pergaduhan, tetapi tentang sikap seorang bapa yang sedang menerajanganak kecil secara bertalu-talu. Kejadian ini telah berjaya dirakamkan kerana ia berlaku di depan khalayak umum. Boleh tonton video di atas.
belasah1
belasah2
Entahla nak kata bersyukur ke tidak, tapi kejadian ini tidak berlaku di Malaysia.
Ia dipercayai berlaku di China.
Namun, sebagai manusia dan seorang bapa, penulis tidak sanggup melihat apa yang lelaki dalam klip ni buat kepada seorang kanak-kanak yang mungkin anaknya tidak kira di mana pun ia berlaku.
Apakah nasib budak tu kan? Kalau macam ni punya gaya layanan, entah dia sempat nak membesar tengok dunia atau ….
Budak tu jalan pun tak larat mungkin sebab dah didera berkali-kali sebelum itu atau terlalu penat. Mungkin jugak dia bermanja…budak kan…standard la.
Kalau hendak kata mendidik anak pun, bukan begitulah caranya.
Harap kerajaan China mengesan lelaki dalam klip di bawah dan mengambil tindakan.
Cara perempuan baju pink itu yang mencubit telingga tu dan mengheretnya pun tak kurang sengal jugak